ا
-
احمدیزاویه، سید سعید
مقایسه سیمای جبرییل در معراجنامههای ابنسینا و میرحیدر در دو بعد فلسفی و تجسمی [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 7-20]
ب
-
بلانیان، ندا
بازشناسی ویژگیهای معماری ایران و بازتاب آن در معماری عثمانی (مطالعه تطبیقی تزیینات در مدارس آناتولیایی و معماری ایرانی) [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 53-66]
ح
-
حسینی، سید هاشم
درآمدی بر گونهشناسی نقوش انسانی سفالهای زرین فام سدههای میانه اسلامی ری و کاشان [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
خ
-
خاکزاد، افرا
مقایسه سیمای جبرییل در معراجنامههای ابنسینا و میرحیدر در دو بعد فلسفی و تجسمی [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 7-20]
ر
-
روفهگرحق، رسول
بررسی تطبیقی گلیم بافتهایمعاصر و کهن شهر اردبیل از لحاظ طرح، رنگ و بافت [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 83-93]
س
-
سلطان زاده، حسین
بازشناسی ویژگیهای معماری ایران و بازتاب آن در معماری عثمانی (مطالعه تطبیقی تزیینات در مدارس آناتولیایی و معماری ایرانی) [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 53-66]
ش
-
شیرخانی، سمانه
درآمدی بر گونهشناسی نقوش انسانی سفالهای زرین فام سدههای میانه اسلامی ری و کاشان [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 67-82]
ص
-
صادقپوری، الهام
بررسی تطبیقی گلیم بافتهایمعاصر و کهن شهر اردبیل از لحاظ طرح، رنگ و بافت [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 83-93]
-
صادقزاده، رضوان
کارکرد هندسه و تعادل در شکلگیری آثار میرخلیل مصورت [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 21-36]
-
صارمی، سید علی اکبر
بازشناسی ویژگیهای معماری ایران و بازتاب آن در معماری عثمانی (مطالعه تطبیقی تزیینات در مدارس آناتولیایی و معماری ایرانی) [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 53-66]
-
صفاپور، سیامک
بررسی تطبیقی گلیم بافتهایمعاصر و کهن شهر اردبیل از لحاظ طرح، رنگ و بافت [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 83-93]
ع
-
عبدالکریمی، شهین
عناصر بصری رویدادهای زندگی پیامبر اسلام (ص) در نگارههای جامع التواریخ [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 37-52]
م
-
میرشاهزاده، شروین
بازشناسی ویژگیهای معماری ایران و بازتاب آن در معماری عثمانی (مطالعه تطبیقی تزیینات در مدارس آناتولیایی و معماری ایرانی) [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 53-66]
ن
-
نشریه، مدیر
عناصر بصری رویدادهای زندگی پیامبر اسلام (ص) در نگارههای جامع التواریخ [دوره 12، شماره 25، 1395، صفحه 37-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد